Tänään aloitin melkoisen urakan, nimittäin noin 200 valokuvan järjestelyn valokuva-albumeihin! Olen jo saanut kulumaan tosi ison kasan valokuvatarroja, ja vielä olisi paljon jäljellä... Mutta nautin kuvien järjestelystä ja katselemisesta paljon! Kun olen saanut kaikki kuvat liimattua paikoilleen, aloitan sitten journalingien suunnittelun. Tykkään!

Kaikkien kuvien skräppääminen olisi ollut jo ihan hullujen hommaa, sillä kuvia oli niin paljon. Niimpä päätin tehdä skräppi-sivut jokaisen kuvakokonaisuuden alkuun. Esimerkiksi tämän sivun jälkeen tulevat kaikki kuvat rippi-juhlistani ihan vain siten että sivuilla on pelkät valokuvat ja pienet tekstit niistä.

Mutta tässä mulla on vihdoin isompi sivukoko käytössä! Miten ihanaa olikaan tehdä sivu välillä pystysuunnassa, tilaa oli paljon enemmän koristeille ja mulla oli jotenkin paljon vapaampi olo tehdä tätä. Ja mielestäni tästä tuli jopa kivempi kuin noi mun edelliset  vaakasuorassa olevat sivut.  Amalian  toisessa haasteessa oli haasteena käyttää väriä, jota ei yleensä käytä. Uskallauduin käyttämään tässä työssä punaista, jota yleensä käytän harvoin. Mutta toimii ihan kivasti sittenkin!

(kuvat on aika tummat, esimerkiksi päivämäärä näkyy luonnossa paljon selvemmin kuin tässä!)